Trendyol Hindistan’da satış yaptığı 3 platformdan ikisinden çıkıyor: Tek noktaya odaklanarak güçlenmek istiyor

Hindistan’da 2022’den bu yana faaliyet gösteren Trendyol, stratejik bir karar alarak Reliance Ajio ve Nykaa platformlarında bulunan ürünlerini listeden çıkaracak ve yalnızca Myntra üzerinden satış yapacak.

Hindistan basınındaki haberlerde “Marka Hindistan’ı önemli bir pazar olarak görüyor ve ülke çapında hızlı katalog genişletme ve birinci sınıf müşterilere erişimin yanı sıra ülkedeki marka hatırlanırlığını güçlendirmeyi hedefliyor. Marka şu ana kadar Myntra ile başarılı bir iş çıkardı ve bunu yapmak istiyor” ifadeleri kullanıldı.

Hindistan’daki varlığını bu şekilde güçlendirmek isteyen Trendyol Myntra’da en hızlı büyüyen markalardan biri.

Haberlerde Trendyol yetkililerinin, genişleme stratejilerini tek bir ortak üzerine odaklanarak daha etkili hale getirmenin önemini vurguluyor.

Hindistan’a özel markalı moda kıyafetleriyle giriş yapan Trendyol, Hindistan pazarındaki rekabet gücünü bu şekilde artırmayı hedeflemekte.

Diğer yandan, Nykaa ve Reliance platformlarından konuyla ilgili bir açıklama yapılmadı.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir